Peter och Petra

Idag la jag skolarbetet åt sidan ett tag och myste ner mig framför en av de mysigaste filmerna som finns, nämligen Peter och Petra. Jag älskar alla Astrid Lindgrens filmer men just denna är nog en av de filmer som ger mig allra mest julstämning. Så himla fin och mysig film, hade jag bara möjligheten så skulle jag lätt krypa in i den! Fast det räcker rätt långt att bara se på den också, särskilt med en kopp varm choklad i ena handen och en chokladtomte i den andra.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Helt underbar!
Sanna
2013-11-14 @ 18:41:04
URL: http://sannasjul.blogspot.se

Den är helt fantastisk, jag har nog inte sett den med barnen. Det blir nog mys till den i helgen.

Svar: Ja men visst är den! Det tycker jag låter som en bra idé, älskade den själv som barn! :)
Sanna

A holly jolly christmas / Amanda
2013-11-14 @ 19:01:46
URL: http://ahollyjollychristmas.blogspot.se

Oj så länge sen det var jag såg den! Fantastisk!

Svar: Eller hur, kände det jag också! Och den var lika bra som jag minns den också! :)
Sanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0