Det börjar närma sig

Jisses alltså, nu är det inte långt kvar! Jag har haft så fullt upp med tentor och matte att jag inte ens har insett det. Eller okej, det har jag ju såklart men jag har som sagt haft häcken full av mängdlära och algebra. Så det blev en slow start med den där julblogge men jag har iallafall inte legat på latsidan när det gäller att dra hem nya julsaker! Det kan man aldrig klandra mig för, haha. Återkommer med lite bilder när jag har tid igen! Jag tänker att desto mer jag pluggar i november, desto mer stöktid blir det i december. Och sånt vill vi ju ha massor av. 
 
Måste däremot säga att jag är lite besviken på vädret. Visserligen är det bara november, men med tanke på hur himla kallt det är och att alla andra städer tycks ha fått se lite snö, så VILL JAG OCKSÅ! Men visst, det är lugnt än så länge. Men kommer det inte snö tidigt i december, då flyttar jag! Dumma Gävle alltså, hade ju aldrig flyttat hit om jag hade vetat hur snölöst det var här. Men fingers crossed, det kommer nog snart!
Maries strålande jul
2013-11-13 @ 21:14:16
URL: http://julen.gladers.net

Känner igen mig, jag har också fullt upp med skolarbete men hoppas på mer tid för jul i december.

Svar: Ja usch, men det är bara att bita ihop antar jag. Men som sagt, får man lite överstökat nu så kan man göra plats för mer julstökande i december. Om inte annat tar man sig mer tid då, oavsett man hinner eller inte! :)
Sanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0