Julbyar och rosetter

Vältrar mig i julsortiment och det pirrar i hela kroppen. VILL HA. Mitt vanliga motto "less is more" gäller absolut inte längre när det blir jul och pyntet ska fram. Nej, desto mer desto bättre, det kan aldrig bli för mycket. Många menar att USA är överdrivna, men jag tycker att det är precis som det ska vara. Vräk på bara! Jag brukar alltid ha olika favoriter från år till år och det senate året så har jag fått total dille på:
 
Rosetter. Helst överallt och allra helst som julgranspynt. Americanstyle.
 
Och julbyar sen, älskar't. Såpass att ifall jag köper fler julhus och julbyar så kommer mitt hem snarare se ut som ett flygfoto över Stockholm än en julpyntat hem. Men som sagt; det är väl bara att vräka på? Här ska inte hållas igen, här ska ju julas.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0