Äntligen är det sensommar

Nu är det ÄNTLIGEN augusti och Gud vad jag längtar efter kylan och snön. Värme har aldrig varit my cup of tea och nu känns det bra länge sedan det var jul. Med jul menar jag hela december, eftersom man såklart firar i en månads tid och inte bara en dag. Det vore faktiskt hemskt värdelöst. Men ja, nej, nu vill jag ha vinter! Snö, ljus och tjocka vinterkläder! Fast det är ingenting som man lär säga högt, eftersom sommarälskare finns i varje hörn. Fast när alla affärer börjar ge smakprov på årets julsortiment så kan en svagsinnad inte låta bli, då kommer längtan riktig ordentlig.
 
Ni får ursäkta designen, jag tog bara ett tema som jag hittade i brist på kunskap. Lite vintertema är ju bättre än ingenting alls, tänker jag. Förhoppningvis så är den fixat innan jag återkommer när juletiden vankas! ....Jag ska iallafall försöka hålla mig tills november!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0