Ännu mer tomtar till förrådet

Häromdagen så var jag och David till lager 157 i Sågmyra. Som vanligt så tröttnade jag rätt snabbt, när han skulle testa jeans efter jeans och jag blev till någon slags assistent. Att titta på jeans är inte min cup of tea (jag är mer av en klänning/kjol med strumpbyxor kind of gal) och inte att vänta heller, så jag beslöt mig att gå in på Trend och tradition istället. En helt underbara affär som har säsongsprylar året runt. Inklusive JULSAKER. De har både nytt och begagnat, och allt är väldigt billigt! Helt underbart! 
 
Alltså, det är inte mycket som slår känslan när en första gången på året får syn på halva rum fyllda med julpynt och prydnader. Dessvärre så hade jag planerat att inte köpa så mycket julprydnader i år utan istället se till att skaffa lite nya textilsaker. Inte för att det kan bli för mycket julprydnader, problemet är att jag inte har plats för mer!....om jag inte köper en ny hylla/byrå eller dylik julprydnadsbärare. Hursom, för att göra en kort historia ännu kortare, så köpte jag ändå på mig lite tomtar:
 
 
Och lite julklappspapper också! Allt åker väl ner i förrådet till alla andra julsaker och får vara där någon månad till. Men tänkt vad glad jag kommer bli när jag hittar dessa när jag går ner i december (som jag förmodligen har glömt av vid det laget)!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0