Första advent - Men ingen bockinvigning för Sanna

God afton fellow julälskare! Jag har inte dött ifall ni var oroliga för det men däremot så har jag varit upptagen med skolarbete och andra oväsentliga saker. Eller hur, hemskt ojuligt! Men eftersom jag varit så duktig nu så tror jag att det blir ett ledigare december i år, vilket var målet med att plugga röven av sig. 
 
Jag måste erkänna att jag ligger lite efter i mitt julschema. I helgen så har jag storjulstädat och då menar jag rejält. Jag har till och med tvättat fönstren (!) och alla skåp och skåpluckor. Vår lägenhet har aldrig varit så ren! Helt typiskt så fick jag tokmigrän precis när all städning var klar och det var dags för det roliga: att pynta. Så idag missade jag både pyntande OCH bockinvigningen, och tillbringade eftermiddagen i sängen istället. Dumma huvud att alltid snuva mig på konfekten! SÅ jag har hamnat lite efter och inte hunnit pynta så mycket än utan bara hunnit stryka och hänga upp gardiner och släpat alla kartonger med julpynt nu ikväll. Men imorgon är jag ledig så då blir det en storpyntardag! :)
 
Ett pågående skifte från rosa till rött. 
 
Jag hoppas på mer bloggande nu i december, men en vet ju aldrig med mig. But wish me good luck! God natt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0