It's snoowing!

 
Vaknande, tittade ut genom fönstret och skrek rakt ut. Snööö! Min sambo bara muttrade, vilken Grinch. Jag överväger att hoppa över dagens redovisning och bara rulla mig i snön hela dagen! Men sen är jag sådär tråkigt ansvarsfull också. Jaja, det får vänta tills i eftermiddag antar jag! MEN ÄNDÅ, exalteringen är total.
 
Karin
2013-11-21 @ 12:38:42

Åh vad mysigt! Förstår precis din reaktion. Här i Stockholm duggregnar det bara, inte alls mysigt.

Ps. läste ditt förra inlägg om Rusta. Om du har vägarna förbi Stockholm innan jul så finns det en butik i city som heter Illums Bolighus (dansk kedja) som har en heeeeelt underbar julavdelning med allt man kan tänka sig. Den ligger dessutom precis intill Kungsträdgården där skridskobanan öppnat för säsongen - sjukt stämningsfullt :)

Heléne - Mitt så kallade liv
2013-11-21 @ 12:45:12
URL: http://blomstergarden.blogspot.se/

Underbart! Jag längtar som en tok själv men lär väl få vänta *mutter, mutter*

Denise - Min Glittriga Jul
2013-11-21 @ 15:25:32
URL: http://minglittrigajul.blogg.se

Men va mysigt! Längtar också till att få vakna upp till snö :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0