H&Ms jultröjor

 
 
 
 Åh, jag älskar att svenska butiker har tagit sitt förnuft till fånga och ÄNTLIGEN börjat sälja lite jultröjor. I WANT THEM ALL. Det blir en smärtblandad förtjusning för mig, för samtidigt som jag börjar hyperventilera av lycka när jag hittar alla fina tröjor så blir jag så förstörd över att inte kunna köpa alla. Allt julhandlade kommer samtidigt och då är det svårt för en stackars student att få det att räcka till allt. Har iallfall klickat hem den sista tröjan. Den har varit slutsåld sen jag såg den men efter att ha checkat lagerstatusen i några dagar så kom det in ett par fler igen. Vilken lycka!
Johanna
2014-12-02 @ 20:46:03
URL: http://arildsdottir.blogg.se

Vad snygga dom var :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0